دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: کلید معمای قتل مرد ثروتمند که جسدش پشت فرمان ماشینش پیدا شده بود در دستان همسر وی بود.

متهم

اواخر اسفند سال گذشته ماموران پلیس یکی از شهرهای خوزستان در یکی از خیابان‌ها، خودروی مدل بالایی را دیدند که کنار خیابان پارک شده و راننده آن سرش را روی فرمان گذاشته و بی‌حرکت مانده بود.ماموران که به موضوع مشکوک شده بودند به سمت خودروی مورد نظر رفتند و به تصور اینکه راننده خوابیده است ضربه‌ای به شیشه زدند اما وقتی دیدند راننده هیچ حرکتی نمی‌کند، در ماشین را باز کردند و آنجا بود که متوجه شدند مرد جوان به قتل رسیده است. با توجه به مرموز بودن مرگ این مرد، موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان، تحقیقات خود را برای افشای راز این جنایت آغاز کردند.

در بررسی‌های نخست مشخص شد که قربانی مرد 32ساله‌ای است و ثروت زیادی دارد. این درحالی بود که در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که وی با هیچ‌کس خصومت شخصی و دشمنی نداشته است. کارآگاهان در قدم بعدی به تحقیق از همسر قربانی پرداختند. این زن در بازجویی‌های نخست اظهار کرد که همسرش برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و بعد از آن دیگر او را ندیده تا اینکه با تماس پلیس در جریان مرگ مرموزش قرار گرفته است.

با توجه به اظهارات ضد‌ونقیض همسر قربانی، ماموران به تحقیق از وی ادامه دادند اما زن جوان همچنان منکر جنایت بود تا اینکه پلیس در تحقیقات خود متوجه رابطه پنهانی این زن با مرد جوانی شد. وقتی این حقیقت آشکار شد و زن جوان شواهد را علیه خود دید به ناچار لب به اعتراف گشود و کلید معمای قتل شوهرش را در اختیار پلیس قرار داد.

وی گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم و تصور می‌کردم پای یک زن دیگر در میان است چرا که او اصلا به من اهمیتی نمی‌داد و وجود من در این زندگی برایش مهم نبود. همیشه آرزو داشتم که شوهرم کمی به من توجه کند اما او مرا نادیده می‌گرفت تا اینکه چند وقت پیش وقتی برای خرید از خانه بیرون رفتم با پسر جوانی آشنا شدم.

وی ادامه داد: آن روز ماشینم را کنار خیابان پارک کردم و وقتی برگشتم متوجه شدم که خودرویی به‌صورت دوبله پارک کرده و من نمی‌توانم ماشین را از آنجا خارج کنم، به همین‌خاطر با شماره موبایلی که روی شیشه ماشین گذاشته شده بود تماس گرفتم و راننده بلافاصله خودش را رساند. همین موضوع باعث آشنایی ما شد. از آن روز به بعد او گاهی با من تماس می‌گرفت و با هم صحبت می‌کردیم.

وی افزود: آشنایی پنهانی ما ادامه داشت تا اینکه چندوقت پیش بعد از اینکه با همسرم درگیر شدم تصمیم به قتل او گرفتم. می‌خواستم طوری نقشه قتل را عملی کنم که هرگز لو نروم برای همین در اینترنت جست‌و‌جو کردم تا یک داروی مرگبار پیدا کنم. بعد از اینکه داروی کشنده را پیدا کردم آن را خریدم و روز حادثه با شوهرم سوار ماشین وی شدیم و به بهانه خرید از خانه بیرون رفتیم. برای اجرای نقشه‌ام در بین راه آبمیوه خریدم و داروی کشنده را داخل آن ریختم. بعد از اینکه شوهرم آبمیوه را نوشید از حال رفت و روی فرمان افتاد. وقتی متوجه شدم که نفس نمی‌کشد بلافاصله از ماشین پیاده شدم و او را با همان وضعیت کنار خیابان رها کردم غافل از اینکه خیلی زود دستم رو خواهد شد.

سرهنگ خواجوی، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اعلام این خبر به همشهری گفت: زن جوان بعد از اعتراف به قتل شوهرش با صدور قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات تکمیلی از وی توسط ماموران پلیس آگاهی خوزستان ادامه دارد.

کد خبر 211695
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز